Renda

Renda

Wednesday, March 30, 2011

30 Maart 2011

Hallo aan almal wat ons blog volg! Renda word groter by die dag! Ek geniet elke oomblik saam met haar en dit is vir my heerlik om 'n mamma te wees. Julle moet weet dat ek my bes doen met die oplaai van fotos, maar ek doen dit lekker deurmekaar, gelukkig sal julle die stories darem nog kan volg.
Ek het verlede week vir Renda gevat vir haar inentings by suster Leana. Sy weeg nou 5.5kg. is 60 cm lank en haar koppie se omtrek is nou 40.5 cm. Sy is 'n pragtige babatjie.

Hier is sommer net so 'n oulike fototjie saam met haar nuutste speelding, 'n massive soft toy slang. Sy kop is so groot soos haar lyf!  

en die slang is baie lank!

Hier sit sy en oupa Daan en kyk TV. Dis iets wat ek en sy nooit doen nie, so die prentjies is vir haar baie interessant. Hulle lyk vir my so oulik!

Weer terug by ons besoek aan die suster.. Hier is Renda sommer net all smiles, natuurlik voor die ente geneem!

Ouma Arenda moet maar saamgaan as daar gespuit word, ek wil nie nou al alleen met haar gaan nie, sal dit dalk later doen.

Op die skaal! Kyk hoeveel weeg ek al mamma!

Badtyd is steeds groot pret. Hier is sy sommer met 'n paar van die eendjies wat ok saam bad.

Die wurm is een van haar gunsteling speelgoed. Sy vroetel lekker mat haar handjies en "eet" graag  die voelertjies op sy kop.

 

Dit was een aand noggal koud hier by ons. Ek het haar lekker warm aangetrek vir die nag. Sy het te fancy gelyk met die pakkie en sy oortjies! 

Nog 'n badtyd foto....

...nou saam met die eendjies..

...en uiteindelik tyd om af te droog!
Nou ja julle, my kraamverlof eindig amptelik more en ek begin Vrydag 1 April weer te werk. Eerlik sien ek nou noggal uit om weer skool toe te gaan, onthou ek het baie "kinders" en begin hulle ok nou mis. Renda gaan by oupa Daan en ouma Arenda bly met Ntombie wat ook daar is om te help met alles.Als verder goed hier by ons. Thys land die 19de April en ons doop die 24ste April en hy vlieg weer terug die 1ste Mei. 'n Kort ou tydjie, maar ons sien baie uit. 

Liefde vanuit die de Beer huishouding!

No comments:

Post a Comment